Interieurmanagement
Wil je inzicht en beheer van je interieuritems verbeteren? Wij bieden hiervoor alles wat je nodig hebt. Wij combineren digitalisering, professionele faciliteiten en circulaire kennis tot een totaalpakket. Hierdoor kun je sturen op productstromen, materiaalstromen en verbetering van hergebruik. Interieurmanagement door ons zorgt voor facilitaire optimalisatie, financieel rendement en circulaire verbetering.
Real-time inzicht
Eenvoudig beheer met Self-service
Professionele kennis & faciliteiten
Verbetering TCO (incl. best. inventaris)
Circulaire impact
Onze dienstverlening bestaat uit drie onderdelen
Systeem & Informatiebeheer
Informatiebeheer
Inventarisatie bestaande meubelvoorraad: – Visuele inspectie – Designatie: voorzien ieder item van uniek ID d.m.v. QR/RFID-sticker – Vastlegging gegevens in IMS (locatie, type, aantallen, foto, staat, etc.) – Beoordeling bruikbaarheid items (technisch, esthetisch, gezondheid, circulair, restwaarde)Systeembeheer
Documentbeheer
Mutatiebeheer
Facilitair beheer
Onderhoud
Verzorgen preventief en correctief onderhoud door eigen VCA-gecertificeerde monteursLogistiek & Montage
Verzorgen logistieke bewegingen d.m.v. eigen meubeltransportwagens
Verzorgen montage en demontage door eigen VCA-gecertificeerde monteursOpslag
Verzorgen opslag in eigen warehouse van ruim 5000m2. Flexibele opschaling van benodigde ruimte is mogelijk.
Verzorgen opslag op klantlocatie
Circulair beheer
Grondstoffenbank
Realisatie uniek inzicht in alle aanwezige materialen binnen je organisatieMarktplaats- en levenscyclusbeheer
Verlenging levenscyclus door inzet af te stoten items bij andere organisaties. Of vice versa hergebruik van items door overname van andere organisaties